Ważna informacja dla wszystkich właścicieli Joolz Day 2

Po przeprowadzeniu wnikliwych testów firma Joolz ustaliła, że kiedy pałąk zabezpieczający w Joolz Day 2 zostanie kilkakrotnie popchnięty zbyt daleko na zewnątrz (ponad 90 stopi) i jednocześnie zostanie przyłożona do niego określona siła, to pojawia się niewielka szansa, że pałąk odpadnie. Jak dotąd doszło do tego wyłącznie podczas testów, a szansa, że coś takiego wydarzy się w praktyce, jest bardzo niewielka. Jednak ze względów bezpieczeństwa i dla dobra naszych klientów nie możemy pozwolić sobie na żadne ryzyko , niezależnie od tego jak niewielkie by było.

Z tego powodu firma Joolz zdecydowała się na na wymianę pałąków w wózkach dziecięcych Joolz Day 2, które zostały wyprodukowane do 15 września 2017 r. o numerach seryjnych od DCH000001 – DCH028593.

Chodzi o pałąk z przodu wózka, który montowany jest do spacerówki jak i do gondoli.

Aby sprawdzić czy dany pałąk podlega wymianie należy odszukać numer seryjny znajdujący się na podwoziu wózka na białej naklejce. Numer seryjny zaczyna się od liter DCH…..

Po przekazaniu nam na adres serwis@everbaby.pl numeru seryjnego wózka oraz koloru tapicerki nowy pałąk zostanie wysłany do Państwa.

Wymianę pałąka można też zgłosić wpisując numer seryjny wózka na stronie  http://register.joolz.com/day2bumperbar/?lang=pl

Stary pałąk należy wyrzucić i nie należy go używać.