10 letnia zbywalna gwarancja Joolz

Warunki gwarancji Joolz 

 

Przyjemnej jazdy!

W Joolz wierzymy, że dobre rodzicielstwo opiera się na poczuciu szczęścia. Właśnie dlatego oferujemy Wam produkty, które dodadzą Waszemu życiu pozytywnej energii. Bez względu na to, co daje Wam szczęście, zawsze tego szukajcie i miejcie to w zasięgu ręki. Nasze ergonomiczne wózki, foteliki samochodowe i ekologiczne akcesoria zostały zaprojektowane tak, aby sprawiały przyjemność.

Wszystkie produkty Joolz są zgodne z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa i jakości obowiązującymi w krajach, w których są sprzedawane. Aby zagwarantować Ci spokojne spacery z Twoim maluchem, oferujemy dwa rodzaje gwarancji. Zakres ochrony jest taki sam, tylko czas trwania jest inny. Poniżej wyjaśniamy, która gwarancja dotyczy właśnie Was.

 

10 letnia gwarancja Joolz

Począwszy od kwietnia 2023 Joolz zamienia dożywotnią gwarancję na 10 letnią zbywalną gwarancję. Do tej pory gwarancja była tylko na pierwszego właściciela. Teraz gwarancją mogą się cieszyć kolejni właściciele. Po zakupie używanego wózka należy nadal zarejestrować go na stronie producenta. Do rejestracji można załączyć zamiast dowodu zakupu zdjęcie numeru seryjnego wózka. Należy jednak pamiętać, że w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego wózka używanego podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu od pierwszego właściciela,  którego kopia jest nierozerwalną częścią potwierdzenia pierwszej rejestracji. Dowód zakupu jest niezbędnym dokumentem poświadczającym datę rozpoczęcia okresu gwarancyjnego. W przypadku jego braku reklamacja nie będzie uznawana. 

Oznacza to, że każdy zakupiony wózek od kwietnia 2023 podlega 10 letniej gwarancji producenta.

Wózek nadal musi być zarejestrowany w ciągu 6 mc od daty zakupu na stronie producenta LINK

Gwarancji podlegają wózki : Joolz Day3, Day+, Geo3, Hub, Hub+, Aer, Aer+, gondola Aer+, gondola Hub+. 10 letniej gwarancji nie podlegają akcesoria, obowiązuje na nie 2 letnia gwarancja producenta.

Wszelkie wózki kupione przed kwietniem 2023 i zarejestrowane na stronie producenta również podlegają 10 letniej gwarancji biegnącej od daty zakupu (jeżeli klient otrzymał certyfikat dożywotniej gwarancji, automatycznie przechodzi na 10 letnią gwarancję bez konieczności ponownej rejestracji wózka. Przykładowo wózek kupiony 1.03.2017 będzie objęty gwarancją do 1.03.2027 r.).

Gwarancja obejmuje wszystkie wady materiałowe i produkcyjne wózków Joolz. Aby gwarancja była ważna, należy korzystać z wózka zgodnie z instrukcją obsługi i filmami instruktażowymi.

 

Dwuletnia gwarancja Joolz

Jeśli nie zarejestrujesz wózka Joolz w ciągu sześciu miesięcy od zakupu lub jeśli wózek nie jest objęty dożywotnią gwarancją, otrzymasz gwarancję dwuletnią. Dwuletnia gwarancja dotyczy także wszystkich akcesoriów Joolz. Aby skorzystać z gwarancji, musisz zachować oryginalny dowód zakupu wskazujący datę zakupu. Dwuletnia gwarancja jest ważna tylko dla pierwszego właściciela i nie można jej przenosić na inne osoby. Gwarancja obejmuje wszystkie wady materiałowe i produkcyjne. Aby gwarancja była ważna, należy korzystać z wózka zgodnie z instrukcją obsługi i filmami instruktażowymi. Zwracamy uwagę, że jakiekolwiek naprawy nie skutkują przedłużeniem dwuletniego okresu gwarancji.

 

Mam problem z moim wózkiem Joolz. Co należy zrobić?

Jeśli wózek marki Joolz przestał poprawnie działać, należy skontaktować się ze sklepem, w którym został kupiony lub z serwisem Joolz w Polsce. W zależności od problemu pracownik sklepu lub naszego działu obsługi klienta doradzi, co należy zrobić i zaproponuje odpowiednie rozwiązanie. W każdym przypadku gwarantujemy, że wózek „ruszy w drogę” tak szybko, jak to możliwe, dzięki naprawie lub wymianie.

 

Serwis w ramach 10 letniej gwarancji

Aby naprawić Twój wózek Joolz w ramach 10 letniej gwarancji, musisz przesłać nam certyfikat oraz zdjęcia uszkodzenia. Certyfikat otrzymuje się po zarejestrowaniu wózka Joolz na naszej stronie internetowej. Wózek musi zostać zarejestrowany w ciągu sześciu miesięcy od daty zakupu. Jeśli naprawa wózka wchodzi w zakres gwarancji, pokryjemy koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty przesyłki do naszego działu obsługi i z powrotem. Jeśli usługa nie wchodzi w zakres gwarancji, poprosimy Cię o pokrycie kosztów.

10 letnia gwarancja jest ograniczona do kraju zakupu, co oznacza, że należy się skontaktować ze sklepem, w którym zakupiono wózek.

 

Serwis w ramach dwuletniej gwarancji

Aby naprawić wózek Joolz w ramach dwuletniej gwarancji, potrzebujemy dowodu zakupu wraz z datą zakupu. Jeśli naprawa wózka wchodzi w zakres gwarancji, pokryjemy koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty przesyłki do naszego działu obsługi i z powrotem. Jeśli usługa nie wchodzi w zakres gwarancji, poprosimy właściciela wózka o pokrycie kosztów przesyłki. Gwarancja dwuletnia jest ograniczona do kraju zakupu, co oznacza, że należy się skontaktować ze sklepem, w którym zakupiono wózek.

 

Usterki nie objęte gwarancją Joolz .

– usterki spowodowane naturalnym zużyciem, takim jak zużycie kół i tkanin wynikające z codziennego użytkowania, rysy na elementach aluminiowych i/lub metalowych oraz naturalne przebarwienia wynikające z upływu czasu lub spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji konserwacji,
– korozja lub rdzewienie kół i podwozia od ekstremalnych warunków środowiska, w tym wysoka wilgotność, sól, lód lub śnieg lub nieodpowiednia konserwacja,
– niewłaściwy montaż lub instalacja części lub akcesoriów innej firmy,
– przypadkowe lub celowe uszkodzenie,
– niewłaściwe przechowywanie/pielęgnacja produktu.
– szkodzenia rączki, pałąka lub tapicerki w wyniku normalnego użytkowania, uszkodzenia kół, takie jak dziury i rozdarcia,
– w sytuacji gdy produkt nie był używany zgodnie z przeznaczeniem i zgodnie z instrukcją producenta,
– uszkodzenia spowodowane przez naprawę w nieautoryzowanym serwisie Joolz,

– uszkodzenia na lotnisku lub w transporcie: dokładnie sprawdź swój  Joolz po podróży samolotem lub innym środkiem komunikacji  i złóż reklamację bezpośrednio do odpowiedniego przewoźnika,
– niezadowolenie konsumenta z produktu pod względem przydatności, wagi, funkcjonalności, koloru czy stylu,
– jeśli numer seryjny jest uszkodzony lub usunięty,
– Joolz zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie

Szczegółowe informacje zawarte są w karcie gwarancyjnej dołączonej do wózka.

 

Ograniczenia gwarancji

Niniejsza gwarancja jest ograniczona do konsumentów kupujących produkt na użytek własny, rodziny lub gospodarstwa domowego. Niniejsza gwarancja nie obejmuje nabywców produktu przeznaczonego do odsprzedaży lub nabywców, którzy zamierzają używać go do celów komercyjnych, takich jak wypożyczanie innym osobom.

Gwarancja nie obowiązuje w przypadku zakupu wózka od nieautoryzowanego sprzedawcy. Lista autoryzowanych sprzedawców Joolz dostępna jest tutaj.

 

Prawa konsumenta

Każdy konsument ma prawa wynikające z przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów, które różnią się w zależności od kraju. Prawa konsumentów obowiązujące w danym kraju nie mają wpływu na zapisy niniejszej gwarancji. Nasza gwarancja podlega holenderskiemu prawu i jest zgodna z Dyrektywą Europejską nr 99/44/WE z dnia 25 maja 1999 roku.

Gwarancja została opracowana przez firmę Milk Design B.V. działającą w imieniu Joolz. Firma zarejestrowana jest w Holandii pod numerem 34207265 i ma siedzibę w Amsterdamie. Adres firmy: Distelweg 89, 1031 HD Amsterdam

W przypadku rozbieżności pomiędzy różnymi wersjami językowymi, pierwszeństwo ma angielska (brytyjska) wersja językowa warunków gwarancji Joolz.