Dożywotnia gwarancja Joolz

Warunki gwarancji Joolz – Poland

 

Przyjemnej jazdy!

W Joolz wierzymy, że dobre rodzicielstwo opiera się na poczuciu szczęścia. Właśnie dlatego oferujemy Wam produkty, które dodadzą Waszemu życiu pozytywnej energii. Bez względu na to, co daje Wam szczęście, zawsze tego szukajcie i miejcie to w zasięgu ręki. Nasze ergonomiczne wózki, foteliki samochodowe i ekologiczne akcesoria zostały zaprojektowane tak, aby sprawiały przyjemność.

Wszystkie produkty Joolz są zgodne z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa i jakości obowiązującymi w krajach, w których są sprzedawane. Aby zagwarantować Ci spokojne spacery z Twoim maluchem, oferujemy dwa rodzaje gwarancji. Zakres ochrony jest taki sam, tylko czas trwania jest inny. Poniżej wyjaśniamy, która gwarancja dotyczy właśnie Was.

 

Dożywotnia gwarancja Joolz

Joolz oferuje dożywotnią gwarancję na wózki: Joolz Day³, Joolz Hub i Joolz Geo². Aby skorzystać z dożywotniej gwarancji, wystarczy zarejestrować wózek Joolz na stronie register.joolz.com w ciągu sześciu miesięcy od zakupu i zachować oryginalny dowód zakupu wskazujący datę zakupu. Rejestrując wózek Joolz, wyraźnie zgadzasz się na warunki dożywotniej gwarancji. Dożywotnia gwarancja dotyczy wyłącznie pierwszego właściciela wózka i nie można przenieść jej na inne osoby. Sprawdź dostępność dożywotniej gwarancji w swoim kraju na naszej stronie internetowej.

Gwarancja obejmuje wszystkie wady materiałowe i produkcyjne wózków Joolz. Aby gwarancja była ważna, należy korzystać z wózka zgodnie z instrukcją obsługi i filmami instruktażowymi.

 

Dwuletnia gwarancja Joolz

Jeśli nie zarejestrujesz wózka Joolz w ciągu sześciu miesięcy od zakupu lub jeśli wózek nie jest objęty dożywotnią gwarancją, otrzymasz gwarancję dwuletnią. Dwuletnia gwarancja dotyczy także wszystkich akcesoriów Joolz.. Aby skorzystać z gwarancji, musisz zachować oryginalny dowód zakupu wskazujący datę zakupu. Podobnie jak w przypadku dożywotniej gwarancji, dwuletnia gwarancja jest ważna tylko dla pierwszego właściciela i nie można jej przenosić na inne osoby. Gwarancja obejmuje wszystkie wady materiałowe i produkcyjne. Aby gwarancja była ważna, należy korzystać z wózka zgodnie z instrukcją obsługi i filmami instruktażowymi. Zwracamy uwagę, że jakiekolwiek naprawy nie skutkują przedłużeniem dwuletniego okresu gwarancji.

 

Mam problem z moim wózkiem Joolz. Co należy zrobić?

Jeśli wózek marki Joolz przestał poprawnie działać, należy skontaktować się ze sklepem, w którym został kupiony. Jeśli wózek został kupiony w sklepie internetowym Joolz, należy skontaktować się z działem obsługi klienta Joolz. W zależności od problemu pracownik sklepu lub naszego działu obsługi klienta doradzi, co należy zrobić i zaproponuje odpowiednie rozwiązanie. W każdym przypadku gwarantujemy, że wózek „ruszy w drogę” tak szybko, jak to możliwe, dzięki naprawie lub wymianie.

 

Serwis w ramach dożywotniej gwarancji

Aby naprawić Twój wózek Joolz w ramach dożywotniej gwarancji, potrzebujemy trzech rzeczy: dowodu zakupu zawierającego datę zakupu, świadectwa dożywotniej gwarancji oraz kopii dowodu tożsamości. Świadectwo otrzymuje się po zarejestrowaniu wózka Joolz na naszej stronie internetowej. Wózek musi zostać zarejestrowany w ciągu sześciu miesięcy od daty zakupu. Jeśli naprawa wózka wchodzi w zakres gwarancji, pokryjemy koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty przesyłki do naszego działu obsługi i z powrotem. Jeśli usługa nie wchodzi w zakres gwarancji, poprosimy Cię o pokrycie kosztów. Dożywotnia gwarancja jest ograniczona do kraju zakupu, co oznacza, że należy się skontaktować ze sklepem, w którym zakupiono wózek.

 

Serwis w ramach dwuletniej gwarancji

Aby naprawić wózek Joolz w ramach dwuletniej gwarancji, potrzebujemy dowodu zakupu wraz z datą zakupu. Jeśli naprawa wózka wchodzi w zakres gwarancji, pokryjemy koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty przesyłki do naszego działu obsługi i z powrotem. Jeśli usługa nie wchodzi w zakres gwarancji, poprosimy właściciela wózka o pokrycie kosztów przesyłki. Gwarancja dwuletnia jest ograniczona do kraju zakupu, co oznacza, że należy się skontaktować ze sklepem, w którym zakupiono wózek.

 

Usterki nie objęte gwarancją Joolz .

Naszą gwarancją nie są objęte:

  1. usterki spowodowane naturalnym zużyciem, takim jak zużycie kół i tkanin wynikające z codziennego użytkowania, rysy na elementach aluminiowych i/lub metalowych oraz naturalne przebarwienia wynikające z upływu czasu lub spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji konserwacji;
  2. uszkodzenia kół, takie jak dziury i rozdarcia;
  3. uszkodzenia spowodowane przez wypadki, nieprawidłowe użytkowanie, zaniedbanie, ogień, kontakt z płynami lub inne czynniki zewnętrzne;
  4. uszkodzenia wynikające z niestosowania się do instrukcji obsługi, filmów instruktażowych lub innych wytycznych Joolz;
  5. uszkodzenia spowodowane przez inny produkt, w tym akcesoria;
  6. uszkodzenia spowodowane przez naprawę w nieautoryzowanym serwisie Joolz;
  7. kradzież;
  8. transport lotniczy lub uszkodzenie podczas transportu.

Szczegółowe informacje zawarte są w karcie gwarancyjnej dołączonej do wózka.

 

Ograniczenia gwarancji

Niniejsza gwarancja jest ograniczona do konsumentów kupujących produkt na użytek własny, rodziny lub gospodarstwa domowego. Niniejsza gwarancja nie obejmuje nabywców produktu przeznaczonego do odsprzedaży lub nabywców, którzy zamierzają używać go do celów komercyjnych, takich jak wypożyczanie innym osobom.

Gwarancja nie obowiązuje w przypadku zakupu wózka od nieautoryzowanego sprzedawcy. Lista autoryzowanych sprzedawców Joolz dostępna jest tutaj.

 

Prawa konsumenta

Każdy konsument ma prawa wynikające z przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów, które różnią się w zależności od kraju. Prawa konsumentów obowiązujące w danym kraju nie mają wpływu na zapisy niniejszej gwarancji. Nasza gwarancja podlega holenderskiemu prawu i jest zgodna z Dyrektywą Europejską nr 99/44/WE z dnia 25 maja 1999 roku.

Gwarancja została opracowana przez firmę Milk Design B.V. działającą w imieniu Joolz. Nasza firma zarejestrowana jest w Holandii pod numerem 34207265 i ma siedzibę w Amsterdamie. Adres firmy: Distelweg 89, 1031 HD Amsterdam

W przypadku rozbieżności pomiędzy różnymi wersjami językowymi, pierwszeństwo ma angielska (brytyjska) wersja językowa warunków gwarancji Joolz.